Dacia Logan

Dacia Logan a fost oficial lansat la Paris in data de 2 iunie 2004. Respectiv a devenit disponibil cumparatorilor precum si agentiilor de inchirieri de masini incepand cu 1 septempbrie 2004. Incepand ca aceasta data noul model Dacia, datorita mai ales costurilor de intretinere moderate devine din ce in ce mai popular atat in randul cumparatorilor cat si in randul agentiilor de inchirieri de masini, care oferind acest model pot oferii in sfarsit clientilor o masina autohtona in cadrul portofoliului de masini de inchiriat, la un pret redus dar cu calitati excelente. La Salonul Auto de la Paris, noul model Dacia a fost prezentat din punct de vedere technic de catre presedintele grupului Renault, Louis Schweitzer. Aici s-a facut public si obiectivul grupului Renault conform caruia Dacia Logan va fi “Dacia de 5.000 €”, insa acest obiectiv a fost atins doar in anul 2009 ca si un raspuns al fabricii la provocarile crizei economice. Acest pret de 5.000€ a fost atins prin eliminarea respectiv prin modificarea unor dotari ale modelului. Insa la inceput pretul modelului de baza fara ca toate optiunile sa fie incluse este de 5.800€, iar pretul modelului cu toate optiunile incluse atinge suma de 10.000€.

Modelul Dacia Logan s-a dovedit o reusita. Astfel in anul 2007 vanzarile acestui model au inceput sa creasca in mod semnifinicativ. In acest an au fost vandute in total 230.473 de masini dintre care 128.411 au fost vandute la export. Dupa sase ani de la inceperea producerii modelului Dacia Logan, in anul 2010 la fabrica din Mioveni se produce autoturismul Dacia Logan cu numarul 1.000.000.

Dacia Logan este autoturismul care se poate include perfect in portofoliul unei agentii de inchirieri de masini si credem ca daca este vorba despre o agentie de inchirieri de masini cu capital romanesc aceasta masina trebuie sa fie inclusa in mod obligatoriu in cadrul portofoliului de masini de inchiriat. Dacia Logan este un autovehicul oportun din toate punctele de vedere, atat din privinta pretului cat si din privinta dotarilor sau din privinta cheltuielilor de intretinere. Pentru sublinierea acestei idei putem amintii si faptul ca in anul 2005, Dacia Logan a primit 3 stele in urma testelor de siguranta efectuate de catre EuroNCAP.

Modelul Dacia Logan este dezvoltat si imbunatatit in mod permanent. Astfel in anul 2006 deja s-a realizat o usoara restilizare care a afectat atat interiorul cat si exteriorul modelului. Elementele imbunatatite au fost portbagajul, stopurile, oglinzile respectiv elemenete din interiorul autoturismului. De asemenea au aparut noi tipuri de motorizari ale acestui model. Tot in anul 2006 a fost lansat noul model, Dacia Logan MCV (Multi Convivial Vehicle). Acest model MCV poate transporta sapte persoane dar se remarca si prin alte diferentieri fata de celelalte autoturisme din clasa ei, astel de exemplu geamurile sunt astfel concepute incat pot fi deschise in exterior dar putem aminti aici si volumul portbagajului care poate avea valori cuprinse intre 700 si 2350 litri. In anul 2008 apare si seria a doua al autovehicului Dacia Logan cu un design imbunatatit.

Apare si modelul Dacia Logan VAN care la exterior seamana foarte mult cu modelul Dacia Logan MCV insa interiorul este reamenajat astfel incat are o masa utila de 800 de kilograme respectiv un volum util de 2500 litri.

In anul 2006 la Salonul Auto de la Geneva a fost prezentat un alt nou model al marcii, Dacia Logan Steppe. Acest model are un aspect modern SUV.

Comentariile sunt inchise