Evolutia platformelor de anunturi gratuite in mediul online

De-a lungul ultimilor ani, termenul de “anunturi”, a evoluat de la o sectiune de ziar la ceva mai mult, mult mai mult. Acum, totul se rezuma la anunturi gratuite online si, desi aceleasi principii se aplica, sunt foarte multe diferente intre ele. Mai intai de toate, anunturile din ziarele tiparite sunt platite la cuvant, deoarece spatiul este limitat si distribuirea lor se face local. In timp ce anunturile gratuite online sunt mult mai diferite iar diversificarea si amploarea lor a condus la o extindere verticala si site-urile de anunturi au inceput sa fie specializate pe anumite nise. Acest detaliu poate fi unul benefic, deoarece cei interesati pot gasi cu usurinta ce cauta, indiferent daca acestia doresc sa cumpere sau sa vanda un laptop second hand, televizor sau o bicicleta.

Datorita faptului ca majoritatea site-urilor de anunturi online sunt gratuite, o parte din ele tind sa fie la nivel local si ofera anunturi diverse de zi cu zi pentru comunitate intr-un ritm de urgenta. Avantajul este al cumparatorilor care pot oricand sa se intalneasca personal cu vanzatorii pentru a vedea si testa calitatea podusului inainte de a face orice plata. Site-urile orientate catre o anumita nisa tinta ofera o acoperire foarte buna si  atrag o multime de vizitatori din principalele motoare de cautare, care de cele mai multe ori sunt mult mai eficiente decat cele de anunturi generale. Pe de alta parte, avem site-uri de anunturi gratuite cu extindere nationala pe care sunt promovate comunitati mari si diverse grupuri de firme care urmaresc in permanenta sa isi largeasca portofoliul de clienti.

Pe scurt, anunturile gratuite online au devenit foarte populare, cu site-uri noi care apar in fiecare zi si cu piete de nisa aflate in plina dezvoltare. Usurinta in utilizare si accesul gratuit au transformat aceste site-uri ca fiind unele dintre cele mai apreciate din mediul online oferind un mod confortabil de a vinde sau cumpara produse sau servicii.

Comentariile sunt inchise