Fidelizarea clientilor si partenerilor prin obiecte promotionale personalizate

obiecte promotionaleTe-ai intrebat care sunt modalitatile cele mai bune de fidelizare a clientilor sau partenerilor tai?
Pe langa promotiile ori discounturile de sezon, pe langa ofertele speciale de vechime, mai poti face ceva. Este cunoscut faptul ca mare parte din succesul unei afaceri vine din pastrarea clientilor actuali, din intarirea relatiilor cu acestia si mentinerea unei atitudini proactive constante – un rol major in acest proces il pot avea elaborarea unor seturi de obiecte promotionale clasice sau mai putin conventionale.

Daca pana acum nu ai mai incercat sa apelezi la aceasta tehnica de fidelizare, panica sau graba nu isi au aici nicidecum locul. Dimpotriva, o campanie de astfel de materiale promotionale personalizate, bine gandita, nu necesita un buget extraordinar. Nici perioada de executie nu e foarte extinsa, ci poate sa coboare chiar sub 24 de ore. Insa pana la imprimarea propriu zisa si ridicarea pachetelor, trebuie parcursi anumiti pasi. In primul rand, tineti cont de faptul ca fiecare client este diferit, unic – are o anumita echipa, ce isi desfasoara activitatea intr-un anumit segment. Tocmai de aceea, nu produceti un numar enorm de obiecte promotionale de acelasi timp (de exemplu sute de pixuri sau de brichete). Dimpotriva, in urma unor analize, decideti-va ce li se potriveste si ce le-ar prinde bine; ce ar folosi cu drag si ar avea un impact sporit? In al doilea rand, pregatiti si ceva suplimentar, pentru anumite persoane (poate indivizi din conducere sau lideri de opinie). Fie un alt tip de atentie, fie ceva unic, personalizat – puteti apela chiar la materiale ce nu se incadreaza in tiparele clasice de productie – pe baza de plastic, lemn, sticla, metal, ceramica. In plus, faceti un efort suplimentar si optati pentru ambalarea separata a acestora, in cutii individuale.

Urmand aceste sugestii si apeland la o tipografie care sa ofere astfel de obiecte promotionale la rezolutii inalte, pe diferite suprafete, puteti obtine o mai mare eficienta. Despre diferitele tipuri de materiale, tehnologia digitala utilizata, gasiti detalii aici. Asadar, fii original, utilizeaza un scurt research si fii creativ. Tehnologia va usura procesul de punere in practica a ideilor tale, ducand astfel la o promovare mai optimizata.

Comentariile sunt inchise