Greseli frecvente in personalizarea plicurilor

Plicuri personalizate moderne

Plicuri personalizate moderne

De foarte multe ori, pregatirea unor materiale personalizate pentru compania sau organizatia noastra necesita un grad mai mare de atentie decat achizita unor solutii simple, standardizate. Acest lucru este valabil pentru o gama variata de produse si obiecte, de la clasicele agende, mape, pahare, cd-uri, genti, tricouri pana la pixuri sau calendare. Datorita lipsei de informare, in cadrul siteurilor sau cataloagelor majoritatii tipografiilor sau firmelor ce ofera astfel de solutii,  nu de putine ori se intampla ca diversi clienti sa constate ca au  facut unele greseli. Din pacate insa, odata ce o comanda de, spre exemplu, 1000 de bucati a fost livrata, greselile de pe hartie nu pot fi corectate.  Vom prezenta asadar in acest material cateva din problemele cu care ne putem confrunta ca urmare a unor erori in realizarea unor asemenea obiecte (in special gama de plicuri). Vezi aici plicuri personalizate care sa poata fi transformate dupa propriile noastre nevoi si dorinte, bucurandu-ne de o executie rapida si o livrare in intreaga tara.

 

1. Afisarea gresita sau insuficienta a informatiilor de contact sau de identificare – aici ne referim la folosirea fonturilor utilizate de brand, la inserarea logoului, utilizarea culorilor specifice, informatiile de contact.  Nu putini sunt cei care uita unele din aceste elemente sau le denatureaza, aducand astfel confuzie in mintea privitorului, a clientului sau a partenerului de afaceri.

2. Utilizarea gresita a ferestrei – aceasta poate sa afiseze informatiilor din hartia tiparita, precum numele si adresa destinatarului. Tocmai acesta e si rolul acestor plicuri personalizate – de a simplifica munca depusa de firme si a scurta procesul de expeditie prin posta sau prin curier rapid.

3.  Folosirea unor rezolutii nepotrivite (prea mici) pentru respectivul design – sa nu uitam ca putem folosi atat text, grafica, cat si poze sau sigle.

4. Apelarea la o grafica cu un grad de acoperire de peste 30% sau folosirea culorilor speciale precum e argintiul, auriul sau Pantone atunci cand situatia nu o cere. Respectivele plicuri personalizate, de exemplu, se pot folosi cand designul atinge marginile plicului.  Se pot realiza forme atipice, prin respectivul procedeu de tiparire a colii chiar inainte sa fie formata ca si plic.  Lucrul acesta nu e intotdeauna necesar si nu in orice context, in exces – deoarece in loc de captarea interesului din partea clientului putem face ca acesta  sa si-l piarda, chiar de la o prima vedere.

5. Neutilizarea functiei de variabilitate, pentru tiparirea plicurilor (sa ne gandim la numerotari diverse, personlizari in functie de destinatar, inserarea unor coduri specifice etc.

 

Alte erori ce pot sa apara se pot referi la metoda de distribuire a plicurilor,  inchiderea necorespunzatoare a acestora, deschiderea etc.  Pentru cele mai bune rezultate ne putem da seama astfel ca va fi nevoie de o pregatire corecta a designului, de teste, de gasirea combinatiilor corecte si  nu in ultimul rand de un serviciu de distribuire de incredere (fie ca e intern sau extern).  Pentru mai multe informatii si pentru comenzi, apelati la oferta a peste 2000 de furnizori din domeniul obiectelor promotionale, prin gama de plicuri personalizate a Bursa de print !

Comentariile sunt inchise