Lyoness transforma Facebook într-un loc de joaca, prin „Coin Rush“

Comunicarea directa si interactiunea cu membrii sai pe Facebook, a reprezentat înca de la înfiintare, un aspect important pentru Lyoness, la care acum se adauga si o latura de divertisment. Prin „Coin Rush“, Lyoness a pus bazele unui Social Game (joc de societate) propriu, prin care fanii de pe Facebook se pot doar distra, dar au si posibilitatea de a câstiga premii.

„Coin Rush“  ca vechiul Pacman

Principiul jocului „Coin Rush“ este foarte simplu de explicat. La fel ca în cazul prezentei clasice din salile de jocuri – Pacman – personajul îsi continua aventura prin diferite medii, timp în care colecteaza obiecte si în acelasi timp fiind nevoit sa se fereasca de adversari si diverse capcane. Jucatorul trebuie sa adune cât mai multe monede, care sunt acumulate în contul de puncte si Power-Ups si care confera abilitati speciale personajului: posibilitatea de a trece prin pereti, de a creste viteza de deplasare sau chiar invulnerabilitatea. De asemenea, si prietenii dumneavoastra de pe Facebook care participa la rândul lor la acest joc, va sunt de ajutor. Acestia sunt reprezentati sub forma de avataruri transparente pe suprafata de joc si, daca personalul ajunge deasupra acestora, devine invulnerabil la atacurile adversarilor.

 

Cine se fereste cu succes de adversari si colecteaza multe monede, are sanse mari sa depaseasca scorul record si sa câstige astfel unul dintre premiile acordate lunar. Mai mult decât atât, pe lânga beneficiul ob?inut pe baza recordului lunar, va mai fi acordat un premiu suplimentar, contând în bunuri, câstigatorului extras din rândul tuturor participantilor la concurs. Din categoria premiilor constând în bunuri, fac parte de exemplu un iPad, un iPhone sau un Wii U. La finalul perioadei de desfasurare a concursului, în data de 30.09.2013, vor fi extrase la sorti alte trei premii suplimentare: cupoane cadou pentru o excursie de cumparaturi, cu destinatie la alegere, în valoare de 2.000 euro, un TV LCD cu design special si un MacBook Air. Jocul „Coin Rush“ va poate crestele sansele de câstig si în cadrul concursului Comoara cumparaturilor Lyoness. Astfel, lunar pot fi câstigate pâna la patru chei suplimentare pentru vânatoarea de comori.

În contact permanent cu Lyoness, pe Facebook

Cu un sfert de milion de Like-uri acumulate pâna în prezent, Lyoness beneficiaza deja de o comunitate numeroasa de fani pe Facebook. Pe lânga pagina de Facebook a Lyoness international, compania beneficiaza si de Fanpages nationale, în peste 20 de tari. Prin Facebook, membrii Lyoness pot comunica si interactiona direct cu echipa Lyoness. Suplimentar fata de „Coin Rush“, fanii Lyoness au la dispozitie numeroase informatii, promotii exclusive si concursuri cu premii.

Comentariile sunt inchise