ONG Mare Nostrum a lansat o expozi?ie

Constanta, 23 decembrie 2013 – ONG Mare Nostrum a deschis joi, 19 decembrie, în incinta hipermarketului Cora Bratianu din Constanta, o expozitie care cuprinde o parte din panourile care vor alcatui traseul interpretativ din interiorul Complexului Muzeal de stiinte ale Naturii Constanta. Atât expozitia cât si panourile fac parte din proiectul ”Natura înseamna totul”, unul dintre cei doi câstigatori din orasul Constanta ai programului de responsabilitate sociala HEINEKEN pentru Comunitati, editia 2013, dezvoltat de HEINEKEN în parteneriat cu Asociatia CSR Nest.

 

Vizitatorii expozitiei care vor parcurge acest traseu vor avea ocazia sa afle trei povesti despre natura, imaginate de studentii de la Facultatea de stiinte ale Naturii si stiinse Agricole din cadrul Universitaii Ovidius din Constanta. Cele trei povesti au fost selectate în urma concursului despre natura destinat studentilor, ”Povestea mea te fascineaza”, ca parte din proiectul ”Natura înseamna totul”.

 

Un juriu format din voluntari din rândul angajatilor HEINEKEN precum si din membrii organizatiei Mare Nostrum a desemnat cele trei povesti câstigstoare: ”Comorile din ape” (Anamaria Marin), ”Minunatul univers al naturii” (Luiza Cojocaru) si ”Jurnal de calatorie” (Delia Ceapa). Ca urmare a câstigarii acestui concurs, cele trei studente vor putea participa la o sesiune de formare despre cu poti deveni interpret al naturii si implicit al traseului din cadrul Microrezervatiei din Complexul Muzeal de Stiinte ale Naturii, Constanta. Expozitia din hipermarketul Cora Bratianu va fi deschisa pâna pe 7 ianuarie 2014, urmând ca din februarie anul viitor, 30 de panouri interactive si fie montate în Microrezervatie.

 

”Obiectivul proiectului <Natura înseamna totul> este acela de a prezenta natura salbatica, de data aceasta, mult mai aproape de oameni, într-o maniera accesibila, în care ei pot sa înteleaga de ce trebuie sa protejam acele specii de animale si de ce suntem, cu adevarat, norocosi ca putem sa le vedem atât de aproape”, spune Mihaela Cândea, director executiv la ONG Mare Nostrum.

 

Proiectul “Natura înseamna totul”, a fost unul dintre cei doi câstigatori ai programului de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati”, edtia 2013, dezvoltat de HEINEKEN în parteneriat cu Asociatia CSR Nest în orasul Constanta. În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati”, juriul programului a desemnat cele doua organizatii nonguvernamentale câstigatoare în orasul Constanta care au primit un grant în valoare de  50.000 RON fiecare. Proiectul ”Natura înseamna totul” se desfasoara în parteneriat cu Complexul Muzeal de stiinte ale Naturii Constanta si a avut o durata de sase luni (august 2013 – februarie 2014)

 

Contact:

Cecilia Patrahau, PR Mare Nostrum, tel: 0740.319.631

 

###

 

Despre ONG Mare Nostrum

Mare Nostrum este o organizatie deschisa tuturor cetatenilor preocupati de degradarea mediului litoralului românesc, a carei misiune este de a determina schimbarea practicilors?i atitudinilor actuale ale comunitatilor locale, factorilor de decizie si altor grupuri de interese, cu cele care asigura conservarea si utilizarea rationala a resurselor naturale din zona costiera româneasca. Punând accentul pe parteneriat si respectul fata de mediul înconjurator, Mare Nostrum activeaza în directia constientizarii publice, a educatiei pentru mediu si a presiunii fata de factorii decizionali, pentru protectia efectiva a mediului Marii Negre si zonei costiere românesti.

 

 

Despre HEINEKEN pentru Comunitati

Programul de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati” este implementat de compania HEINEKEN si Asociatia CSR Nest, ca parte din agenda globala de sustenabilitate a grupului HEINEKEN, “Brewing a Better Future”. Obiectivul general al programului de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati” este acela de a sprijini cele 4 comunitati locale  (Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Târgu Mures) unde compania HEINEKEN este prezenta cu câte o fabrica, prin implicare activa si responsabila în comunitate. HEINEKEN sustine comunitatile locale în care îsi desfasoara activitatea – si care au nevoi complexe si multiple – investind în programe relevante pentru aceste comunitati.

Comentariile sunt inchise