Pe ce dau romanii banii fara sa stie

Cum te simti stiind ca, atunci cand cumperi un produs cosmetic sau de intretinere, jumatate din bani, daca nu si mai mult, ii dai pe ambalaj, promovarea lui si pe adaosul comerciantului de la care il cumperi? Eu, dupa ce am aflat asta, nu m-am mai simtit atat de bine stiind ca banii mei se duc la gunoi o data cu ambalajul, se duc pe reclame ce exagereaza pana la minciuna beneficiile produsului si in buzunarul comerciantului,care de cele mai multe ori ma trateaza ca si cum il deranjez atunci cand vreau sa cumpar ceva, uitand ca fara mine – clientul – el nu poate exista.

Asa ca am inceput sa caut produse care nu se promoveaza la televizor sau pe panourile din oras, produse care nu au ambalaje sclipitoare sau ingrediente cu denumiri stiintifico-fantastice, de cele mai multe ori inventate si care nu se vand in mall-uri sau supermarket-uri. Pentru ca tin la sanatatea mea dar si la banii mei.

Dupa cautari pe internet printre miile de produse, am ajuns sa ma bazez tot pe recomandarile unei bune prietene. S-a dovedit, din nou, ca cea mai buna reclama o face tot clientul multumit. Asa am dat peste o gama de produse premium, dar cu preturi decente, creata de liderii industriei cosmetice, din Franta. Pentru ca produsele Physiocare, create in laboratoarele novaPharm, au combinat cea mai inalta tehnologie cu folosirea ingredientelor naturale, acestea au reusit sa se impuna pe piata cea mai competitiva in materie de sanatate si intretinere, fara reclame si ambalaje, care-ti iau ochii.

Recunosc ca am stat destul de mult timp pe site-ul Physiocare, pana m-am decis ce sa aleg. Produsele lor sunt specializate pe foarte multe afectiuni si probleme, au si produse cosmetice dar si de ingrijire, in concluzie au tot ce-ti trebuie ca sa-ti pastrezi sanatatea si frumusetea, in mod natural si fara sa cheltui prea mult.

In cele din urma, mi-am comandat o crema pentru corp si un supliment de vitamine si am fost impresionata de simplitatea si puritatea compozitiei, de promptitudinea cu care mi-au fost trimise si, ca sa ma intorc la ce spuneam la inceputul articolului, de ambalajul fara fite. Am simtit ca stiu pe ce dau banii si ca nimeni nu vrea sa ma pacaleasca.

Produsele nu m-au dezamagit deloc, sunt exact ce spun ca sunt si, de aceea, am devenit client fidel. Acum, cand ma mai uit la televizor si vad o reclama la vreo crema sau la vreun supliment, ma gandesc cu bucurie ca, in sfarsit, reclama aceea nu a mai fost produsa si cu banii mei!

Comentariile sunt inchise