Planificarea bugetului, a resurselor si continutului in cadrul unei campanii SEO

In creare website, inca de la inceputul optimizarii seo e important sa cunosc ce buget si ce timp voi avea la dispozitie inainte de a incepe optimizarea propriu-zisa prin creare de link-uri. Nu are rost sa fac promovare extraordinara si continut exceptional daca nu am un buget pentru a crea ceva. De aceea, intotdeauna vor exista cai pentru a realiza continut si link-uri pentru orice fel de buget.

Aici pot fi puse urmatoarele intrebari:

–          Cat de multi bani voi cheltui pe creare de continut?

–          Am un buget pentru inscrierea in directoare de calitate, comunicate de presa, etc.?

–          Cat timp pot acorda acestui proiect in total?

Prin resurse in creare website, se intelege orice este valoros si pe care ma pot baza pentru a spori ceea ce realizez. Orice poate fi folositor in crearea continutului, crearea brand-ului si bineinteles obtinerea unor link-uri valoroase.

In cadrul resurselor se ivesc intrebarile:

  1. Ce colaboratori cunosc pentru a contribui la proiectul pe care il am?
  2. Clientul se poate implica?
  3. Cat de creativi putem fi?

Continutul pe care il voi crea pe site in procesul de creare website poate ajuta la stabilirea unei surse extraordinare de informatii si prin acest mod de lucru sper sa aduca linkuri intr-un mod natural prin link bait. Insa si plasarea de continut pe alte site-uri este o modalitate foarte buna de a construi link-uri, in special in cazul procesului de creare website in care exista doar site-uri noi pentru care este nevoie sa-le construiesc reputatia de la zero.

Legat de continut apar intrebarile:

–          Cat de mult continut pot crea?

–          Cine va lucra la continut, eu, clientul sau un colaborator?

–          Unde pot gasi o lista de site-uri potentiale pentru a publica continutul?

Ca si concluzie voi alcatui o evidenta asupra careia voi avea acces atat eu si cat si clientul si in care se vor regasi:

  1. Continutul creat
  2. Publicarea de comentarii pe bloguri
  3. Inscrierea in directoare web
  4. Postare de continut prin comunicate de presa
  5. Link bait
  6. Colaboratori

Planificarea poate fi modificata pe parcursul proiectului de creare website in functie de evolutia site-ului in rezultatele din cautarile de pe Google.

Leave a Reply