Publicitatea outdoor

Termenul de Outdoor Advertising (in limba romana se poate traduce prin panotaj publicitar) se refera la orice metoda prin care sunt afisate mesaje publicitare care au ca obiectiv (target) persoane aflate in afara locuintei lor.

Spre deosebire de reclamele TV sau radio care sunt disponibile doar la un moment dat din zi sau saptamana , reclamelor outdoor sunt disponibile in permanenta pentru a fi vazute de publicul tinta, de cele mai multe ori amplasarea acestora fiind pe traseul zilnic al celor vizati, pentru a putea vedea mesajul publicitar. Practic, afisele publicitare dispuse cu o anumita densitate intr-un oras asigura transmiterea mesajului lor catre marea majoritate a locuitorilor;

Alte beneficii ale reclamelor outdoor, pe care alte mijloace de promovare nu le pot oferi, sunt:  

–          Costuri de expunere reduse in comparatie cu televiziunea, presa sau radioul

–          Expunerea la mesajele outdoor nu implica nici un cost pentru consumatori

–          Panourile atrag atentia prin culorile vii si creativitate, nu intrerup activitatea consumatorului

Variante de reclame outdoor:

–          Casete luminoase

–          Totemuri

–          Litere volumetrice

–          Citylight

–          Mesh

–          Bannere

–          Led Displays

–          Billboarduri

–          Panouri publicitare

–          Panouri directionale

Comentariile sunt inchise