Reconditionare, curatare, slefuire, polishare faruri matuite, ingalbenite

Tendinta ultimilor ani in domeniul fabricarii de faruri pentru autovehicule este ca farurile sa fie confectionate din material plastic ( Plexiglas ) , avantajele pentru producatori sant : sant mai ieftine de produs , sant mai usoare ca greutate , sant mai sigure pentru utilizator deoarece daca se sparg nu rezulta cioburi din sticla taioase .

 

Durata de viata a acestor faruri este mai redusa ca la cele din sticla deoarece se matuiesc in timp de la praf-ul si pietrele cu care iau contact zilnic pe drum , acest lucru convine producatorilor de faruri deoarece clientul este nevoit sa schimbe farurile mai des .

Din nefericire pentru posesorul autovehiculului farurile nu sant chiar ieftine la pret chiar daca sant din plastic in plus schimbarea farurilor presupune si plata manoperei in service pentru inlocuirea farurilor .

 

Aceasta a dus la aparitia serviciilor de reconditionare curatare slefuire polishare faruri matuite ingalbenite  pentru a mai salva din banii cheltuiti cu schimbarea farurilor .

 

Prin apelarea la servicii de reconditionare , farurile capata aspectul si luminozitatea initiala in proportie de peste 90 la suta , timpul pierdut in service este de aproximativ 1 ora pentru fiecare far , riscurile sant zero , deoarece farurile nu se demonteaza , deci nu sa demonteaza nici spoilerul sau alte elemente ale caroseriei .

 

Metoda de lucru este simpla si eficienta :

Zona de lucru trebuie sa fie bine iluminata si lipsita de praf .

Intai se aplica banda de hartie protectoare de jur imprejurul farului , pentru a nu zgaria in vre-un fel elementele caroseriei care inconjoara farul ( spoilerul , aripa laterala , capota , masca fata )

Se pregatesc sculele si consumabilele pentru a le avea la indemana .

Se aplica o prima slefuire cu smirghel cu granulatie mai mare , pentru a indeparta zgarieturile mai proeminente

Se aplica o a doua slefuire cu smirghel cu granulatie medie pentru a finisa urmele lasate de prima slefuire .

Se aplica o a treia slefuire cu smirghel cu granulatie fina pentru a finisa urmele lasate de a doua  slefuire .

La final de aplica polish de lustru pentru a da stralucire farului cat si rezistenta in timp a lucrarii .

Se indeparteaza hartia protectoare din jurul farului .

 

Aceasta este o descriere sumara a operatiunilor de curatare – reconditionare a farurilor , recomandam posesorilor de autovehicule sa apeleze la firme specializate pentru success garantat , altfel daca incearaca sa le curete singuri acasa s-ar putea sa le afecteze iremediabil , personal am vazut faruri distruse din cauza incercarilor nereusite ale unor soferi de altfel indemantici in a face mici reparatii la masina , dar fara experienta la reconditionat faruri .

In final multumesc tuturor celor care au avut rabdarea sa citeasca acest articol , le doresc o zi buna , drum bun si luminos .

Comentariile sunt inchise