SEO si inscrierile in directoare in 2012

In cercurile expertilor SEO au loc tot mai multe discutii privind inscrierea in directoare web. Se pune intrebarea daca mai este o tactica eficienta de promovare sau daca a devenit mai mult o practica de link building daunatoare. La ultimele update-uri, Google a inceput sa dezindexeze tot mai multe directoare web gratuite. Acest lucru ne face sa credem ca  inscrierile automate in mii de directoare si-au pierdut din eficienta. Acest lucru nu inseamna insa ca link buildingul prin cataloage a devenit inutil.

Cheia succesului sta in filtrarea directoarelor existente si inscrierea site-ului dvs. numai acolo unde este important sa apara. Scopul initial al cataloagelor web a fost acela de arhivare si, cu siguranta, Google va continua sa foloseasca informatia din anumite astfel de cataloage si in viitor.

Sunt mii de directoare web pe internet! Sa iti inscrii site-ul in ele este o practica relativ simpla si accesibila oricui. Este o metoda banala de a obtine un link inapoi spre site-ul tau. In anii precedenti SEO incepea cu o astfel de inscriere in masa. Algoritmul folosit de motoarele de cautare in momentul de fata este insa putin diferit iar, pentru a trage beneficii dintr-o inscriere in directoare, trebuie sa faci niste sapaturi si sa gasesti pe cineva care sa se ocupe cu seriozitate.

In ziua de astazi valoarea unui link se calculeaza in functie de cat de dificil a fost de obtinut. Scopul firmei Wpsilon.com este de a detecta tocmai acele directoare web in care este relevant sa va listam site-ul. Pornind de la nisa site-ului dvs. incercam sa identificam cataloage cu potentiale asemanari de nisa, cataloage curate, moderate atent si fara linkuri moarte sau suspicioase.

O optimizare web nu mai inseamna cantitate, ci calitate si tocmai pe asta dorim sa ne axam.

Comentariile sunt inchise