Tu cum te faci remarcat?

„Haina face pe om”. Invatam aceasta expresie de mici copii si actionam ca atare. Cand ne pregatim pentru o intalnire importanta de afaceri avem grija sa fim la 4 ace pentru a face o impresie buna si a inspira incredere.
Insa lucrurile s-au schimbat. Majoritatea „intalnirilor de afaceri” au loc in lumea virtuala.  In loc sa te prezinti in costum si cu o carte de vizita, clientul te cunoaste prin intermediul unui website sau unui email . De multe ori produsul se prezinta singur iar tu nu poti decat spera ca stie sa o faca bine, printr-un ambalaj deosebit sau printr-un material de promovare bine conturat.
„Ambalajul vinde produsul” sau „Site-ul face afacerea”, acestea ar trebui sa fie cele doua expresii care sa stea la baza oricarei afaceri in ziua de astazi. Bineinteles, fara un produs bun sau un serviciu impecabil nu ai avea clienti care sa cumpere si a doua oara sau care sa recomande. Totusi, ceea ce construieste „prima impresie”, primul impuls de a cumpara este un flyer, un site sau un banner.
Primul contact pe care clientul il are cu tine este crucial. Iar prin tine se intelege imaginea companiei tale, a produsului sau serviciilor oferite de tine.
Ai cumpara de la o firma care imparte fluturasi xeroxati? Ai cumpara de la o firma care te bombardeaza cu mesaje care iti blocheaza casuta de email? Ai cumpara de la o firma al carui website nu contine decat o sigla cu un design de proasta calitate si datele de contact?
Poate din nevoie, insa instinctiv asezi acea firma in sertarul de jos al mintii, acela pe care nu il deschizi aproape niciodata. Exact asa gandeste si potentialul tau client. Asaltat zilnic de sute de mesaje promotionale, probleme personale, deadline-uri si obiective, acesta ierarhizeaza fara sa isi dea seama toate mesajele pe care le primeste si de multe ori se opreste doar la cele mai atractive, fara a mai tine cont de celelalte.
Intr-o fractiune de secunda site-ul tau, banner-ul de pe cladirea din centru sau fluturasul inmanat la semafor poate intra in sertarul de jos, pe care vrei sa-l eviti cu orice pret sau poate sa ocupe un loc fruntas in ordinea de zi a unui potential client. Atat de fruntas incat sa fie imediat gata sa puna mana pe telefon pentru a cere mai multe informatii, daca nu chiar pentru a cumpara de la tine.
Sute sau mii de astfel de decizii fulger decid viitorul companiei tale in fiecare zi. Iata de ce este esential ca mesajul tau catre potentialul client sa fie corect construit, relevant si in acelasi timp atractiv. Iata de ce website-ul trebuie sa aiba un design de calitate, sa fie clar, informativ, atractiv si usor de incarcat. Iata de ce ai nevoie de flyere tiparite in culori vii, cu design atent gandit de profesionistii in web design care stiu ce fac si o fac bine.
Iata de ce ai nevoie de cineva care este mereu in contact cu ceea ce este nou pe piata, ciuleste urechile la vorbele consumatorului, studiaza, testeaza si se misca repede. Pentru asta iti stam oricand la dispozitie. Pentru construirea unui concept de comunicare, web design, design grafic online sau offline, optimizare seo pentru site-uri de prezentare, magazine online, realizare de materiale publicitare pe orice suport. Te asteptam sa ne cunosti. www.plummedia.ro

Leave a Reply